Support

Telephone

Supportdesk

OPEN.satisfaction levert support op het gebied van Alfresco, Kofax en de OPEN.-producten. We verrichten support op implementaties die verricht zijn door OPEN.satisfaction, maar het is ook mogelijk om na een omgevingsanalyse een bestaande Alfresco- of Kofax-omgeving in support te nemen. Op het gebied van Alfresco levert OPEN.satisfaction support aan Alfresco Enterprise en Alfresco Community klanten.

Werkwijze

Wanneer u een probleem heeft, meldt u dit bij de supportdesk. Onze medewerkers staan iedere werkdag voor u klaar om vragen te beantwoorden en uw problemen op te lossen. Uw probleem wordt als call geregistreerd en onze medewerkers gaan direct aan de slag om het op te lossen. U kunt de voortgang volgen via support.opensatisfaction.nl. Op deze wijze heeft u op eenvoudige wijze uw tweedelijnssupport ingericht.

Interesse?

Als u meer wilt weten over de support-mogelijkheden, kunt u uw gegevens achterlaten. Wij nemen dan contact met u op.

  • Ervaren servicedesk
  • Elke werkdag bereikbaar
  • Status en voortgang online volgen
  • Notificatie per e-mail bij statusveranderingen van calls
  • Inzicht in calls van collega’s

Wij ontzorgen onze klanten, zodat zij zich kunnen bezig houden met wat voor hen het belangrijkst is.